بایگانی نوشته‌ها

اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی چگونه است؟

اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی چگونه است؟

اتصال دوربین مداربسته به آنتن مرکزی یکی از درخواست های مشتریان که در مجتمع ها وآپارتمان ها دارند، تا به صورت مشترک تصاویر دوربین های مشاعات بر روی تلوزیون هر منزل نمایش داده شود. در این مطلب نحوه نصب این تجهیزات را آموزش خواهیم داد.
سیم بندی Relay01+ برای کنترل دربازکن و وسایل برقی  Relay01 کلاسیک، برای کنترل وسایل برقی یا دربازکن

سیم بندی Relay01+ برای کنترل دربازکن و وسایل برقی Relay01 کلاسیک، برای کنترل وسایل برقی یا دربازکن

سیم بندی Relay01+ برای کنترل دربازکن و وسایل برقیRelay01 کلاسیک، برای کنترل وسایل برقی یا دربازکن از طریق خروجی‌های Z4 Ultra و تلفن‌کنندۀ G1 Ultra طراحی شده است. به کمک این رله میتوانید دربازکن و یا هر وسیله برقی را از طریق ریموت  یا اپلیکیشن کنترل کنید.
فرمت کردن هارد دیسک دستگاه داهوا

فرمت کردن هارد دیسک دستگاه داهوا

دربرخی موارد برای شما با مشکل عدم ضبط کردن تصاویر برروی هارد برخورد میکنید دراین موقع یکی از موارد که کمک به بهبود دستگاه می‌کند فرمت کردن هارد دیسک می‌باشد که کارشناسان فروشگاه دزدبین دراین آموزش نحوه فرمت کردن راخدمت شما توضیح می‌دهیم
روش های نگهداری دوربین مداربسته چگونه است ؟

روش های نگهداری دوربین مداربسته چگونه است ؟

دوربین های مداربسته، همواره به عنوان عاملی بازدارنده در وقوع جرایم و اتفاقات ناگوار می باشند. نیاز است که مراقبت و اقدامات لازم در خصوص نگهداری از دوربین مداربسته انجام شود تا بتوانند به صورت همیشگی و دائم به روند کار خود ادامه  دهند، و در صورت نیاز به مدارک قابل استناد و ارجاع به مراکز قضایی، بتوان به تصاویر آن ها مراجعه کرد.